نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2319
-
الف
+

چرا «هادی حجازی فر» دوست ندارد سریال بازی کند؟

«هادی حجازی فر» در یک مصاحبه اینستاگرامی درپیوند با سریال دوپینگ و شایعه کرونا گرفتنش صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «هادی حجازی فر» بازیگر پرآوازه ایرانی که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی درسریال «نفس» و همچنین فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بودند در یک مصاحبه آنلاین پیرامون موضوعات مختلف صحبت کرد.

حجازی فر در ابتدا شایعات منتشر شده درباره مبتلا شدن خود به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت: گلودرد و ریزش (سرماخوردگی) من به نقش آفرینی ام در فلم سینمایی «پیتوک» بازمی گردد که از بدچانسی بسیاری از سکانس های زیر آب را مجبور شدیم در هوای صفر درجه ضبط کنیم و از همان زمان دچار تکلیف ریوی شدم ولی الان از وضعیت صحی خوبی برخوردارم.

وی که در نوروز سال روان در سریال کمیدی «دوپینگ» به ایفای نقش پرداخته بود، اظهار داشت: من به این ژانر علاقه مند هستم ما می‌دانیم که بارها می‌توانستیم بهتر از این بسازیم ولی به هزار دلیل این اتفاق نیفتاد، من خودم این سریال را دوست داشتم و پشیمان نیستم چون بازخورد خوبی از مخاطب گرفتم.

بازیگر سریال نفس در پایان گفت: تنها دلیلی که من سعی می‌کردم به سمت تلویزیون نروم یا نقش کوتاه بپذیریم این بود که من یک مشکلی دارم و آن هم این است که خجالتی هستم و تلویزیون بسیار رسانه فراگیری است. الان بعد از «دوپینگ» حتی با ماسک و کلاه هم شناخته می‌شوم و مردم به من لطف زیادی دارند و این یک مقدار من را اذیت می‌کند.

هادی حجازی‌فر با فلم سینمایی «ایستاده در غبار» به یک چهره سینمایی تبدیل شد. بازی ساده و آرام او در نقش حاج احمد متوسلیان در درام مستندگونه‌ای که محمدحسین مهدویان ساخته بود، از همان ابتدا مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

پس از «ایستاده در غبار» حجازی‌فر به بازیگر اصلی و ثابت سه فلم بعدی مهدویان در سه دوره بعدی جشنواره فلم فجر ایران تبدیل شد و البته در کنار بازی در فلم‌های مهدویان برای تلویزیون هم سریال بازی کرد.

وی در سی‌وهشتمین جشنواره فلم فجر همکاری جدیدی را با «نیکی کریمی » در مقام فلمنامه‌نویس و بازیگر تجربه کرد.

«لاتاری»، «به وقت شام»، «آتابای» و «منطقه پرواز ممنوع» از دیگر فلم های هادی حجازی فر در سینما می باشد.

درپیوند با این خبر تماشا کنید:

دانلود سریال نفس

 

نظر شما
ارسال نظر